luni, 28 decembrie 2009

Castiga bani cu roSMS

Navigand pe internet vad un anunt cum ca ai putea sa trimeti sms-uri gratuite in fiecare zi doar daca citeste alte sms-uri .
M-am mirat oare despre ce e vorba am dat click pe click si imi apare pagina. Acum sa va spun despre ce era vorba pe pagina.
Cica o companie romana roSMS vrea sa promoveze un alt fel de publicitate cea prin sms , eu unul m-am mirat dupa toata publicitatea pe internet prin afise pe strada care le vedem in fiecare zi acum se baga publicitatea si in domeniul telefoanelor. In fine acum sa va explic in ce consta afacerea , iti faci un cont la ei le dai un numar de telefon unde sa iti trimita sms zilnice si dupa aceea astepti sa ti se valideze contul , dupa care vei primi sms pe care nu trebuie neaparat sa le citesti dar vei primi bani pentru ca ai primit acele sms-uri plus ca vei putea da 2 sms-uri gratuite in fiecare zi .
Dupa ce vei incepe sa castigi bani gratuit cu roSMS ii vei putea schimba cu produse de telecomunicatii : cartele prepay de la marile companii de telefonie mobila, telefoane, accesorii si multe altele,toate la preturi reduse.


Uita-ti si un link catre ei : http://www.rosms.ro/

Va multumesc pentru ca a-ti citit blogul !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu